معاونت علمی و پژوهشی پایگاه سیدالشهداء


دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ

سلام به همه دوستان


خدمت تمامی دوستان و آینده داران خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم هر جا هستید موفق

و سالم باشید.

اینکه مزاحم شدم می خواستم عرض کنم که بنده علاقه دارم که با همکاری همه برادران و خواهران


تیم های علمی تشکیل بدهیم تا بتوانیم اطلاعات را با کیفیت بیشتری در اختیار هم قرار دهیم و

حتی اگر نیاز شد کلاسهایی لازم را تشکیل دهیم.

اگر دوستان انتقاد یا پیشنهادی دارند یا به ایمیل بنده بفرستند یا پنجشنبه این هفته بعدآز نماز مغرب و عشاء بنده در مرکز بسیج در دفتر جناب آقای مهندس سلیمی هستم تا مشورتهای لازم رو با دوستان انجام بدهیم.

سپاس گذارم

hessam_2013@yahoo.com

سید حسام الدین هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی